Skip to main content

Posts

Showing posts from March 21, 2009

*ESOK*

Aslkm...hari nih hari terakhir kami ader kat umah n esok balik ke KMB. ( waaa!!!!..... :( ....) . Malam semalam sembang ngan kawan lamer kat ym n habis chat kul 2.00 pagi. Yang peliknya, kami n dier bukannyer rapat pun waktu sekolah lame dulu, tetibe jer...maser ym jer dah jadi rapat..lawak ader gak..bukan samer klas n ader jer gado2..tapi everything, Alhamdulillah berkesudahan yang baik. N aper yang kami perasan, sesuatu hubungan tuh, kalo sebenci maner kite pada seseorang tuh meti at last skali jadi kawan baik..Unik kan2...hoho....

Kalo kat umah, dilemma ngan adik beradik. Tapi kitorang gaduh camne pon last skali mesti kami yang mengalah..( ye la anak sulung..kena beralah)..kadang-kadang raser tak aci sebab asyik kami jer yang kena pujuk diorang....somehow..kalo kitorang gado camne pon, tiap kali kami balik umah diorang hepi jer sambut kami balik..hehe..best lak..hoho...malam ni kami masak nasi goreng..( tak reti sangat ) sebab mak tak dapat nak uat laksa coz takde daun entah aper ta…